Kundekveld med kjøkken, interiør – og bil!

Hva skjer når en kjøkkenleverandør, en bilforhandler og et pent knippe aktører innenfor interiør, livsstil og design inviterer til kundekveld?

Kundekveld med kjøkken, interiør – og bil!
Kundekveld Utgivelse: Sommer 2019 Foto: Tom-Egil Jensen
Tekst: Helga Johanne Størdal

I et marked hvor stadig mer handel foregår på nettet, er det viktig for aktørene å trekke folk vekk fra dataskjermen og tilby dem gode opplevelser. Hos Studio Sigdal er de opptatt av at kundene må få kjenne på materialene og oppleve produktene live. Det nyeste tiltaket for å trekke bredere grupper er kundekvelder med uventede kombinasjoner.

– Interiør og bil er ikke den mest selvfølgelige kombinasjonen, men det er kanskje nettopp derfor det slår så godt an? Denne gangen samarbeidet vi med Bertel O. Steen, og på forrige kundekveld hadde vi Ferrari med på laget. Vi driver med ulike ting, men vi har felles kundesegment. Og vi har en felles interesse i å selge gode opplevelser, sier Nina Therese Oppedal, daglig leder i Studio Sigdal.

37 Kundekveld 2

I tillegg til Bertel O. Steen inviterte de med andre lokale aktører innenfor interiør og livsstil. Både Dis Design, Bang & Olufsen, Studio Gran Arkitekter, Jorunns Interiør, Røroshetta, Boomerang og Synsam Mojord & Thoresen ble invitert med på en felles inspirasjonsaften i Studio Sigdals lokaler 25. april. Samtlige stilte med produkter og fagfolk, slik at kundene fikk ta og føle på varene og snakke med leverandørene. I tillegg hadde de med dyktige kokker som serverte god mat og drikke.

Studio Sigdal

Flere saker